We zoeken een medewerker helpdesk die onverslaanbaar is met CRM (minimaal 24 uur p/w)

De solliciatieprocedure is gesloten.

De helpdesk van Vrienden op de Fiets is een echte front office, dáár zit de stem van de stichting en het luisterend oor voor de ruim 5000 logeeradressen en de inmiddels meer dan 100.000 Vrienden (‘leden’). Een belangrijke functie waarin je communicatieve en administratieve vaardigheden verenigt. Je bent verantwoordelijk voor alle directe contacten met Vrienden en logeeradressen. Kort gezegd: je verleent service, denkt mee en lost op. 


Wat doe je dan zoal?
Op de helpdesk gaat het om een gevarieerd pakket van werkzaamheden, we noemen de belangrijkste:

  • Afhandelen en vastleggen van telefoon en mail over lidmaatschappen, betalingen, wijzigen persoonlijke gegevens door Vrienden.
  • Geven van voorlichting, ondersteuning en nazorg aan logeeradressen.
  • Zorgdragen voor logistiek: verzending van boekjes, kaarten, pasjes, brieven, e-mailings
  • Oplossen van administratieve puzzels samen met de 2e lijn
  • Telefonische ondersteuning van mensen die problemen hebben met aanmelden of inloggen
  • Klachtenbehandeling
  • Mee-organiseren van de jaarlijkse beurs en andere bijeenkomsten

Wat vragen we van je?

  • Je bent een kei in administratie! Slim, secuur, snel. 
  • Je hebt ervaring met het werken in CRM-systemen, idealiter Salesforce.
  • Je bent supersociaal, hebt goede contactuele eigenschappen en vindt het leuk om mensen te helpen met allerhande vragen. 
  • Je formuleert makkelijk, helder, vriendelijk – zowel mondeling als schriftelijk, idealiter ook in het Engels.
  • Je bent fan van Vrienden op de Fiets en het zou mooi zijn als je een beetje in de buurt van Voorhout woont.

Wat bieden we je?
Je werkt zelfstandig op een klein maar fijn kantoor in het buitengebied van Voorhout. Daar werkt je directe collega Ida ook. De andere collega’s werken op afstand, maar we komen regelmatig samen op kantoor en hebben veel Zoomcontact. 

De functie is ingeschaald in de CAO Reiswerk, schaal 5. Een tijdelijke ZZP-afspraak is ook bespreekbaar.
Je kunt je belangstelling laten weten aan Stefanie Gerwers, directeur, op reactie@vriendenopdefiets.nl .

Stuur alsjeblieft een korte mail met relevante ervaring vóór 22 augustus a.s.
Kennismakingsgesprekken vinden plaats in de week van 29 augustus.

Ken je iemand die geknipt is voor deze plek? Doorsturen is vriendelijk!
 

Zoeken

Read in English

LET OP: SITE NIET BEREIKBAAR VAN 24 – 31 MAART.

Beste Vrienden en gastadressen,

Achter de schermen werken wij aan een nieuw ICT-systeem. Het gaat aan het einde van de maand ‘live’. Daarom zal de website van woensdag 24 maart tot en met dinsdag 31 maart worden afgesloten. Vanaf 01 april bent u hier weer van harte welkom en is bijna alle service weer beschikbaar. In de tussentijd verwijzen we u graag naar het boekje en uiteraard is de helpdesk bereikbaar voor vragen.

Na 1 april zijn er een paar extraatjes waar u waarschijnlijk even op moet wachten. Zo is het prikbord voor het vinden van een fiets-of wandelmaatje niet gelijk terug. Ook het cadeaulidmaatschap dat u mogelijk aan een goede vriend wil geven is tijdelijk niet af te sluiten. We proberen dit zo snel mogelijk in orde te maken.

Waarschuwing: bewaar alstublieft zélf ergens uw favoriete gastadressen en de informatie en contacten van het prikbord. We doen ons best maar het kan zijn dat we deze gegevens straks niet terug kunnen zetten op de site.

Als het goed is gaat u verder niets merken van het nieuwe systeem en kunt u snel weer gebruik maken van de service die u gewend bent.

Met dank voor uw geduld en een hartelijke groet,

Team Vrienden op de Fiets