Vrienden met een geldig lidmaatschap hebben toegang tot hun persoonlijke pagina en kunnen alle gegevens van de logeeradressen zien. Ga je op reis? Controleer dan of je een pasje voor dit jaar hebt. Je kunt het pasje in digitale vorm ook vinden bij je profiel op de website.
Vrienden hebben een Vriendennummer, logeeradressen hebben een Registratienummer.
Wachtwoord vergeten? Volg de link inloggegevens vergeten en vul jouw Vrienden- of registratienummer in. Wij sturen je dan een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt maken.
Geen mail ontvangen?
- Controleer of de e-mail misschien terecht is gekomen in e-mailboxen met namen als 'spam', 'ongewenst' of bijvoorbeeld 'reclame'.
- Heb je na een half uur nog niets ontvangen, verstuur dan nogmaals een verzoek via de pagina inloggegevens vergeten.
- Nog steeds niets? Dan hebben wij misschien een ander, foutief of oud mailadres van je. Stuur dan een e-mail aan de helpdesk vanaf het juiste mailadres. Zodra jouw wijziging is verwerkt, krijg je een bevestiging. Je kunt dan via de link inloggevens vergeten zelf een nieuw wachtwoord instellen.
En helpt ook dit allemaal niet?
We blijven proberen. Neem contact op met onze helpdesk.
* Nog een tip: als het probleem steeds terugkeert, kan het zijn dat je een (te) oude browserversie gebruikt. Update deze regelmatig voor het beste resultaat.