Stap 1: controle van je e-mailadres
De aanmelding bij Vrienden op de Fiets begint met de controle en bevestiging van je e-mailadres. Vul het hieronder in en herhaal. Heb je geen e-mail? Bel dan met onze helpdesk
De aanmelding bij Vrienden op de Fiets begint met de controle en bevestiging van je e-mailadres. Vul het hieronder in en herhaal. Heb je geen e-mail? Bel dan met onze helpdesk
Op onze site kun je globaal bekijken waar de logeeradressen voor onze Vrienden zich bevinden. De precieze locaties zijn alleen beschikbaar voor Vrienden met een geldig lidmaatschap. In Nederland zijn ruim 5.000 adressen aangesloten, deze liggen vaak in de buurt van lange afstand-routes voor fietsers of wandelaars (LF's of LAW's). Vriend worden kost 8 euro per jaar.
Op de startpagina en in het menu aan de rechterkant van de site staat 'logeeradres zoeken'. Hier kies je voor een bestemming of voor een route. De site geeft alle gevonden adressen weer op een overzichtskaart. Als je bent ingelogd, kun je verder inzoomen en de details van het logeeradres vinden. Heb je specifieke wensen - wil je bijvoorbeeld je hond meenemen - dan kun je de zoekopdracht verfijnen door filters aan te zetten. Hoe? Dat wijst zich vanzelf. Echt.
Een kort antwoord? Ja. Het is voor jezelf en voor je logeeradres handig vooraf even contact te hebben om te vragen of er plek is en om jullie verwachtingen uit te wisselen. Maar als je het echte avontuur zoekt, kun je de gok nemen en onderweg kijken waar je uitkomt. De kans dat je dan nog een logeeradres vindt, is overigens een stuk kleiner.
Hoe dan ook, goeie reis!
Vrienden met een geldig lidmaatschap hebben toegang tot hun persoonlijke pagina en kunnen alle gegevens van de logeeradressen zien. Ga je op reis? Controleer dan of je een pasje voor dit jaar hebt. Je kunt het pasje in digitale vorm ook vinden bij je profiel op de website.
Vrienden hebben een Vriendennummer, logeeradressen hebben een Registratienummer.
Wachtwoord vergeten? Volg de link inloggegevens vergeten en vul jouw Vrienden- of registratienummer in. Wij sturen je dan een mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt maken.
Geen mail ontvangen?
En helpt ook dit allemaal niet?
We blijven proberen. Neem contact op met onze helpdesk.
* Nog een tip: als het probleem steeds terugkeert, kan het zijn dat je een (te) oude browserversie gebruikt. Update deze regelmatig voor het beste resultaat.
Als je inlogt op de site kun je in Mijn Profiel je digitale Vriendenpas vinden. Deze pas kun je onderweg tonen op je mobiele telefoon of tablet. Of maak een foto (screenshot), dan heb je je digitale pas ook bij de hand als de internetverbinding slecht is. Wilt je toch liever een nieuwe plastic versie? Stuur ons een mail. Vergeet niet je Vriendennummer en je persoonlijke gegevens mee te sturen. Voor de aanmaak van een nieuw pasje moeten we helaas wel kosten in rekening brengen. Tegen betaling van € 4,- ontvang je een nieuw pasje.