We zoeken een medewerker helpdesk die onverslaanbaar is met CRM (minimaal 24 uur p/w)

De helpdesk van Vrienden op de Fiets is een echte front office, dáár zit de stem van de stichting en het luisterend oor voor de ruim 5000 logeeradressen en de inmiddels meer dan 100.000 Vrienden (‘leden’). Een belangrijke functie waarin je communicatieve en administratieve vaardigheden verenigt. Je bent verantwoordelijk voor alle directe contacten met Vrienden en logeeradressen. Kort gezegd: je verleent service, denkt mee en lost op. 


Wat doe je dan zoal?
Op de helpdesk gaat het om een gevarieerd pakket van werkzaamheden, we noemen de belangrijkste:

  • Afhandelen en vastleggen van telefoon en mail over lidmaatschappen, betalingen, wijzigen persoonlijke gegevens door Vrienden.
  • Geven van voorlichting, ondersteuning en nazorg aan logeeradressen.
  • Zorgdragen voor logistiek: verzending van boekjes, kaarten, pasjes, brieven, e-mailings
  • Oplossen van administratieve puzzels samen met de 2e lijn
  • Telefonische ondersteuning van mensen die problemen hebben met aanmelden of inloggen
  • Klachtenbehandeling
  • Mee-organiseren van de jaarlijkse beurs en andere bijeenkomsten

Wat vragen we van je?

  • Je bent een kei in administratie! Slim, secuur, snel. 
  • Je hebt ervaring met het werken in CRM-systemen, idealiter Salesforce.
  • Je bent supersociaal, hebt goede contactuele eigenschappen en vindt het leuk om mensen te helpen met allerhande vragen. 
  • Je formuleert makkelijk, helder, vriendelijk – zowel mondeling als schriftelijk, idealiter ook in het Engels.
  • Je bent fan van Vrienden op de Fiets en het zou mooi zijn als je een beetje in de buurt van Voorhout woont.

Wat bieden we je?
Je werkt zelfstandig op een klein maar fijn kantoor in het buitengebied van Voorhout. Daar werkt je directe collega Ida ook. De andere collega’s werken op afstand, maar we komen regelmatig samen op kantoor en hebben veel Zoomcontact. 

De functie is ingeschaald in de CAO Reiswerk, schaal 5. Een tijdelijke ZZP-afspraak is ook bespreekbaar.
Je kunt je belangstelling laten weten aan Stefanie Gerwers, directeur, op reactie@vriendenopdefiets.nl .

Stuur alsjeblieft een korte mail met relevante ervaring vóór 22 augustus a.s.

Ken je iemand die geknipt is voor deze plek? Doorsturen is vriendelijk!
 

Search

Lees in het Nederlands

PLEASE NOTE: SITE NOT AVAILABLE FROM MARCH 24 - 31.

Dear Friends and guest addresses,

Behind the scenes we are working on a new IT system. It will go live at the end of this month. Therefore, the website will be closed from Wednesday March 24 to Tuesday March 31. From April 1st you are more than welcome and almost all services will be available again. In the meantime, we would like to refer you to the booklet and of course the helpdesk is available for questions.

After April 1, there are a few perks that you will probably have to wait for. For example, the notice board (‘Prikbord’) for finding a cycling or walking buddy is not immediately back. The gift membership that you may want to give to a good friend is also temporarily unavailable. We try to fix this as soon as possible.

Warning: please save your favorite guest addresses and the information and contacts of the Prikbord’. We are doing our best, but we may not be able to put this information back on the site. If all goes well, you will not notice the new system and you will soon be able to use the service you are used to again.

Thanks for your patience and a warm greeting,

Team Vrienden op de Fiets